Hasta Hikayeleri
Nurhayat Tuncer’in İkinci Sevinci

Yine ben ,Nurhayat Tuncerın ikinci sevinci.3 gün önce biz yine bahçeci fulyadaydık .mustafa bahçeci hocamız çağırdı . Bebeyin kalp atışını duycaz….burda paylaşmıştım gebelik heyecanını, şimdide bu heyecanımı yazmak istedim, veee gitmekten en hoşlandığım yere geldikkk .fulya bahçeci heee sunuda unutmadan yazayım bahçeciye gitmekten evet hoşlanıyorum ama sevdiğim birşey daha var… Oranın çayın yanında yediyim lezzetli kakoolu kekleri mutlaka tadına bakın harika J bekliyoruz ama içimde bir korku var ya kalbı atmıyorsa , saatler geçmiyo ve Nurhayat Tuncer çağırıldım içerdeyim ,,,,Mustafa hoca ve ekibi beni  bekliyo hep Güler yüzlü olurmu bi insan ,eğer Mustafa hocaysa olur . Muyane odasına gırdım Mehmet eşim de girdi sevindim, evettt dedi hocam Hoşgeldin Nur bakalım su miniğin kalbine Mehmet Heyecanlı ben öyle ve sevgili hocamda bi şaşkınlık yüzüne bakıyorum…anlam veremediğim bi ifade ,aynen söyle hiçç abartmıyorum inanın ….123…. 123 … Nasıl yanı 123 üçüz üçüz mü aman Allah\’ım ….Eşim gülüyor ben hocanın elini tutmuşum ,hocam şaka dimi .Hayır işte 123 ben sadece acayip sesler çıkartıyorum hoca şöyle diyor ,sen gülüyormusun ağlıyormusun benim cevap bilmiyorum 8haftalıküçüzlere gebeyim ve Mustafa bahçeci hocam bana ikinci sevinci yaşattı … Hocam sızı çokkk seviyoruz ya nediyim  iyiki varsınız sevgiyle ve bizimle kalın hocam bana ikinci sevinci yaşattınız üçüncü de doğumum olucak ve ben o günü yazıcam.

Nurhayat Tuncer

WhatsApp ile bize ulaşmak için tıklayın
WhatsApp
Messenger
Sizi Arayalım
En yakın zamanda arayalım: